تصریح

یادداشت‌های علی سلیمانیان

تصریح

یادداشت‌های علی سلیمانیان

تصریح

وَ ما لَکُمْ لا تُقاتِلُونَ فی‏ سَبیلِ اللَّهِ وَ الْمُسْتَضْعَفینَ مِنَ الرِّجالِ وَ النِّساءِ وَ الْوِلْدانِ الَّذینَ یَقُولُونَ رَبَّنا أَخْرِجْنا مِنْ هذِهِ الْقَرْیَهِ الظَّالِمِ أَهْلُها وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْکَ وَلِیًّا وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْکَ نَصیرا

شما را چه شده است که در راه خدا به مقاتله برنمی‌خیزید؟ در حالی که مردان و زنان و کودکان مستضعف صدا می‌زنند: پرودگارا! ما را از این آبادی که اهلش ظالم است نجات بده! و برای ما از جانب خودت ولی‌ای برگزین و برایمان از سوی خویش یاری‌گری قرار بده! (قرآن کریم؛ سورۀ نساء، آیۀ 75)

● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●

تصریح در تلگرام: t.me/tasrih
تصریح در تام‌تام: tt.me/tasrih
تصریح در ایتا: eitaa.com/tasrih
تصریح در سروش: sapp.ir/tasrih
تصریح در بله: ble.im/tasrih
تصریح در گپ: gap.im/tasrih
🔸
ایمیل: tasrih.ir@gmail.com

● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●

مسئولیت ما مسئولیت تاریخ است. بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی(ع) بود، به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت، تا سرنگون شد. ما از سرنگون شدن نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم.

معلم شهید غلام‌علی پیچک

بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها

به خاطر یک میلیارد دلار

دوشنبه, ۸ شهریور ۱۳۸۹، ۰۳:۵۳ ب.ظ

اخیرا افشاگری آیت‌الله جنتی از کمک یک‌میلیارد دلاری آمریکا با وساطت رژیم سعودی به یکی از سران فتنه، به قدری سایه وحشت و اضطراب را بر اردوگاه فتنه گستراند که سران فتنه و دستگاه تبلیغاتی نفاق را به هجوگویی و انکار واداشت اما تایید این سخن دبیر شورای نگهبان از سوی وزیر اطلاعات، گرد سردرگمی را بر اردوگاه فتنه پاشید.

افشای یک به یک اسناد دریافتی‌های سران فتنه از اربابان غربی خود – و گاهی عربی- در قبال وطن‌فروشی و خیانت، فتنه‌انگیزان را چنان سراسیمه کرده که دیگر برای کاستن از شدت فضاحت‌ها، راهی جز انکار نمی‌یابند اما آیا انکار آفتاب در روشنای روز راه به جایی خواهد برد؟

واقعیت آن است که هر قدر هم اعطای کمک‌های غرب برای پیشبرد اهداف فتنه اعم از کمک‌های مستقیم رسمی همچون مصوبات کنگره آمریکا و موسسات غربی یا کمک‌هایی در پوشش جوایز بین‌المللی برای هنرمندان، سینماگران، روزنامه‌نگاران، ورزشکاران و گروه‌های موسوم به فعالان صلح و حقوق بشری وابسته به جریان فتنه و دریافت‌های متعدد مخفیانه سران فتنه انکار شود، باز پذیرفتنی نخواهد بود که تحرکات نظام‌مند، پرهزینه و چندلایه فتنه‌گران پس از انتخابات، از اعانات نظام استکبار بی‌بهره مانده است. گو اینکه حتی اگر از وجود اسناد متعدد پنهان و آشکار درباره هزینه 17 میلیارد دلاری غرب –که به یقین افشای اسنادی در آینده بر آن خواهد افزود- و اعترافات تکان‌دهنده متهمان دستگیر شده مرتبط با این موضوع بگذریم، جولان پول‌های خارجی در خیابان‌های تهران در ناآرامی‌های سال گذشته با تشکیل شبکه هرمی انسانی فتنه، گماشتن اراذل و اوباش برای تخریب اموال عمومی و حمله به مراکز دولتی و خصوصی، ریخت و پاش‌های میلیاردی ستادهای فتنه و مخارج هنگفت تبلیغاتی و رسانه‌ای و... امری غیرقابل انکار است که نمی‌شود درباره آن تریدی به خود راه داد.

در واقع امروز اردوگاه فتنه دچار از هم‌گسیختگی و بی‌اعتمادی است و عتاب‌ها و پرخاش‌های از سر سهم‌خواهی فتنه‌گران نیز بر همین واقعیت دلالت دارد و جیره‌خواران نظام استکبار، آنجا که جیره همقطاران را از سهم خود بیشتر می‌بینند دچار این فرموده امیرمومنان(ع) درباره تشریح آینده فتنه می‌شوند که فرمود:«فتنه‌جویان چونان گورخران، یکدیگر را گاز می‌گیرند.»و این بیانگر واقعیتی است که فتنه‌جویان به‌رغم شکست سهمگینی که از نظام جمهوری اسلامی و ملت آگاه خورده‌اند، سدهای اعتماد به اربابان و هم‌کیشان خود را نیز شکسته یافته‌اند. موضوعی که دیگر نه در خلوت که در جلوت سران فتنه نیز بروز یافته و این شاید نشان از رازهای ناگفته‌ای میان فتنه‌گران است که متجاوزان به حقوق بیت‌المال در زمان تکیه بر قدرت، آیا از تعدی به حقوق همقطاران خود ابایی دارند؟

 

انعکاس:وطن امــــــروز

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۸۹/۰۶/۰۸
علی سلیمانیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی