تصریح

یادداشت‌های علی سلیمانیان

تصریح

یادداشت‌های علی سلیمانیان

تصریح

وَ ما لَکُمْ لا تُقاتِلُونَ فی‏ سَبیلِ اللَّهِ وَ الْمُسْتَضْعَفینَ مِنَ الرِّجالِ وَ النِّساءِ وَ الْوِلْدانِ الَّذینَ یَقُولُونَ رَبَّنا أَخْرِجْنا مِنْ هذِهِ الْقَرْیَهِ الظَّالِمِ أَهْلُها وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْکَ وَلِیًّا وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْکَ نَصیرا

شما را چه شده است که در راه خدا به مقاتله برنمی‌خیزید؟ در حالی که مردان و زنان و کودکان مستضعف صدا می‌زنند: پرودگارا! ما را از این آبادی که اهلش ظالم است نجات بده! و برای ما از جانب خودت ولی‌ای برگزین و برایمان از سوی خویش یاری‌گری قرار بده! (قرآن کریم؛ سورۀ نساء، آیۀ 75)

● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●

تصریح در تلگرام: t.me/tasrih
تصریح در تام‌تام: tt.me/tasrih
تصریح در ایتا: eitaa.com/tasrih
تصریح در سروش: sapp.ir/tasrih
تصریح در بله: ble.im/tasrih
تصریح در گپ: gap.im/tasrih
🔸
ایمیل: tasrih.ir@gmail.com

● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●

مسئولیت ما مسئولیت تاریخ است. بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی(ع) بود، به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت، تا سرنگون شد. ما از سرنگون شدن نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم.

معلم شهید غلام‌علی پیچک

بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها

💠 دعوای جناحی با دستاویز معیشتی

چهارشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۷، ۰۲:۰۴ ب.ظ

700511

آیت‌الله جنتی (1370/5/12): اگر مشکلاتی برای مردم در زمینۀ گرانی و تورم وجود دارد ناشی از سوء نیت کارگزاران اقتصادی کشور نیست... جهت رسیدن به یک تعادل اقتصادی و شکستن قیمت‌ها راهی جز عبور از گردنۀ گرانی و حذف سوبسیدها وجود ندارد. 


آیت الله جنتی(1397/11/3) : مدتی است گرانی‌ کالاهای اساسی ذهنم را مشغول کرده است. نباید عملکرد مسئولان به صورتی باشد که مردم احساس کنند که مسئولان نمی‌خواهند و یا نمی‌توانند روند گرانی‌ها را مهار کنند. +


حضرت آیت‌الله! درست در ایامی که استخوان‌های مستضعفین زیر چرخ‌های تعدیل اقتصادی دولت هاشمی رفسنجانی در حال خرد شدن بود، نه نگرانی داشتید و نه حتی گمان سوئی نسبت به نیت کارگزاران اقتصاد. حتی ترس از شکست هاشمی رفسنجانی در دور دوم انتحابات ریاست جمهوری‌ او، جامعتین را به تولید شعار «مخالف هاشمی مخالف رهبر است؛ مخالف رهبری دشمن پیغمبر است» واداشت تا چهار سال دیگر اقتصاد کشور در دست کسانی بماند که دل به توحشی به اسم «اقتصاد آزاد» و سیاست‌های مبتنی بر استقراض خارجی سپرده بودند.


آقای جنتی! نگرانی شما اکنون نمی‌تواند دلیلی غیر از نگاه صرفاً جناحی داشته باشد. شما مشابه همین وضعیت را با همین سیاست‌های اقتصادی و با کارگزارنی شبیه به همین‌ها، بدون هیچ نگرانی و با همدلی تمام گذرانده‌اید. اگر خط‌بندی‌های سیاسی‌تان با هاشمی رفسنجانی و رئیس دولت کنونی بعداً به هم خورده است، دلیلی ندارد که دغدغه‌های سیاسی‌تان را به اسم نگرانی اقتصادی و معیشتی بیان کنید. شما یکی از طرفداران و تسهیل‌کنندگان سیاست اقتصادی کنونی بوده‌اید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۳
علی سلیمانیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی