تصریح

یادداشت‌های علی سلیمانیان

تصریح

یادداشت‌های علی سلیمانیان

تصریح

وَ ما لَکُمْ لا تُقاتِلُونَ فی‏ سَبیلِ اللَّهِ وَ الْمُسْتَضْعَفینَ مِنَ الرِّجالِ وَ النِّساءِ وَ الْوِلْدانِ الَّذینَ یَقُولُونَ رَبَّنا أَخْرِجْنا مِنْ هذِهِ الْقَرْیَهِ الظَّالِمِ أَهْلُها وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْکَ وَلِیًّا وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْکَ نَصیرا

شما را چه شده است که در راه خدا به مقاتله برنمی‌خیزید؟ در حالی که مردان و زنان و کودکان مستضعف صدا می‌زنند: پرودگارا! ما را از این آبادی که اهلش ظالم است نجات بده! و برای ما از جانب خودت ولی‌ای برگزین و برایمان از سوی خویش یاری‌گری قرار بده! (قرآن کریم؛ سورۀ نساء، آیۀ 75)

● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●

تصریح در تلگرام: t.me/tasrih
تصریح در تام‌تام: tt.me/tasrih
تصریح در ایتا: eitaa.com/tasrih
تصریح در سروش: sapp.ir/tasrih
تصریح در بله: ble.im/tasrih
تصریح در گپ: gap.im/tasrih
🔸
ایمیل: tasrih.ir@gmail.com

● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●

مسئولیت ما مسئولیت تاریخ است. بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی(ع) بود، به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت، تا سرنگون شد. ما از سرنگون شدن نمی ترسیم، از انحراف می ترسیم.

معلم شهید غلام‌علی پیچک

بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
پیوندها

💠 خوش به حال ملت!

سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۲۳ ب.ظ

انجمنِ «لوکس» واردکنندگان خودرو در مقام «افشا»، دستگاه‌های مسئولِ «دولتی» و «قضایی» بعد از دو سال صرفاً در حال «اطلاع‌رسانی ضد و نقیض»، خودروهای گران‌قیمت «قاچاق» در حال «ویراژ»؛ این همۀ ماجرای قاچاق 6481 خودروی خارجی به کشور است.


ماجرا به آنجا برمی‌گردد که وزارت صنعت، معدن و تجارت در اوایل تیرماه 95 با بستن سایت ثبت سفارش واردات خودرو عنوان کرد تعرفۀ واردات را از 25 درصد به 45 درصد افزایش خواهد داد و در همین زمان انجمن واردکنندگان خودرو  از ثبت سفارش 6481 خودرو در موعد بسته بودن سایت خبر دادند. تکذیبیه‌ها شروع شد اما نتوانست بیش از یک ماه دوام بیاورد و وزارت مذکور خبر افشا شده را تایید کرد.


دو سال بعد، در  27 خرداد 97، رئیس سازمان بازرسی کل کشور در این خصوص به ارائه اطلاع از سرنوشت این خودروها بسنده کرد و گفت: «سایت وزارت صنعت هک شد و حدود 5000 خودرو مدل بالا و گران قیمت وارد کشور شد که از این تعداد حدود 4000 خودرو ترخیص و وارد بازار شده است و هزار خودرو همچنان در گمرک است.» + فردای انتشار این خبر، یعنی 28 خرداد 97 روابط عمومی وزارت، در اطلاعیه‌ای ضمن تأیید تخلف در ورود 6481 خودرو، هک شدن سایت این وزارتخانه را «کذب محض» خواند. + فردایش، یعنی 29 خرداد 97 سازمان بازرسی کل کشور اطلاعیۀ وزارت مذکور را رد کرد و توصیه نمود «از فضاسازی‌های بی‌مورد در این خصوص پرهیز نمایند.» +


چند هزار ماشین به همین سادگی قاچاق شده‌اند و دارند در خیابان‌ها ویراژ می‌دهند و حضرات مسئول بعد از دو سال تازه به این فکر افتاده‌اند که تکذیبیه‌های همدیگر را تکذیب کنند. چه کسی پاسخگوست؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۹
علی سلیمانیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی